16 Aralık 2017 Cumartesi26 R.Evvel 1439
  • Bir Ayet
  • Bir Hadis
  • Namaz Vakitleri
  • Hava Durumu
  • “Bu Kur’an, Allah’tan başkası tarafından ortaya konacak bir (söz) değildir. Ancak kendinden önceki (vahyin) doğrulanması ve Kitab’ın açıklanmasıdır. Onda hiçbir şüphe yoktur ve âlemlerin Rabb’inden gelmiştir.” (Yunus, 10/37)
  • "Bir kulun Allah'ın rızasını gözeterek öfkesini yenmesinden, Allah katında sevabı daha büyük bir davranış yoktur." ( İbn Mâce, "Zühd",18)
  • için namaz vakitleri
    İmsak 06:42Güneş 08:15Öğle 13:07İkindi 15:23Akşam 17:45Yatsı 19:11
    • 11°C Adana
    • 6°C Adıyaman
    • 3°C Afyon
    • -2°C Ağrı
    • -1°C Amasya
    • -2°C Ankara
    • 12°C Antalya
    • 5°C Artvin
    • 15°C Aydın
    • 15°C Balıkesir
  • BIST: 109.330 -0.31
  • Altın: 156,133 -0.30
  • Dolar: 3,8638 -0.70
  • Euro: 4,5501 -0.72

30 yıllık gazete baskıyı bıraktı!

30 yıllık gazete baskıyı bıraktı!
‘The Independent’ 30’uncu yılında kağıt baskıya veda dedi. Tirajları 40 bine düşen gazete artık internetten yayımlanacak
30 yıllık gazete baskıyı bıraktı! 30 yıllık gazete baskıyı bıraktı! 30 yıllık gazete baskıyı bıraktı!

İngiltere'de 30 yıldır liberal ve sol çizgide yayım yapan önde gelen gazetelerinden 'The Independent' dün son kez basıldı. Bugünden itibaren sadece internet üzerinden yayımlanacak gazete son kağıt baskısında 4 hatıra eki de verdi.

Gazetedeki son başyazıda, "30 yıl boyunca riyakarlıkla, cehaletle, despotlukla, yoksullukla, klişelerle, yalanla ve şöhret magaziniyle mücadele ettik. Yaptıklarımızı önemsiyorsanız, bize katılın, online olarak okumaya devam edin." ifadeleri kullanıldı.

BAŞBAKAN: ÜZÜCÜ

Gazetenin son kağıt baskısında, İngiltere Başbakanı David Cameron'ın "The Independent'ın son kağıt baskısını görmek üzücü. 30 yıl boyunca bu gazete düşünceli ve basiretli bir şekilde olayların kaydını tuttu. Belki her zaman aynı fikirde değildik ama Independent İngiltere'nin özgür basınının kalbinde hiç şüphesiz önemli bir rol oynadı." sözlerine yer verildi.

Son döemde günlük tirajı 40 bine düşen gazeteyi Rus milyarder Alexander Lebedev 2010'da sembolik 1 sterlinlik bedeli ödeyerek satın almıştı. Gazete 2003'te Irak'ın ABD ve İngiltere'nin öncülüğündeki koalisyon güçlerince işgaline karşı yaptığı yayımla dikkati çekmişti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.