26 Mayıs 2017 Cuma29 Şaban 1438
  • Bir Ayet
  • Bir Hadis
  • Namaz Vakitleri
  • Hava Durumu
  • İslam beş esas üzerine bina edilmiştir: Allah"tan başka ilah olmadığına ve Muhammed"in O"nun kulu ve elçisi olduguna şehadet etmek, namaz kılmak, oruç tutmak, Kabe"ye haccetmek, Ramazan orucu tutmak. (Tirmizi, İman 3, (2612))
  • " Kim Allah'a inanarak ve karşılığını Allah'tan bekleyerek Ramazan orucunu tutarsa geçmiş günahları bağışlanır." (Buhâri,
  • için namaz vakitleri
    İmsak 03:37Güneş 05:31Öğle 13:08İkindi 17:04Akşam 20:33Yatsı 22:17
    • 18°C Adana
    • 15°C Adıyaman
    • 11°C Afyon
    • 6°C Ağrı
    • 10°C Amasya
    • 12°C Ankara
    • 16°C Antalya
    • 11°C Artvin
    • 17°C Aydın
    • 13°C Balıkesir
  • BIST: 97.713 -0.61
  • Altın: 143,932 -0.12
  • Dolar: 3,5669 -0.18
  • Euro: 4,0007 0.17

Rus kanala Türkiye soruşturması!

Rus kanala Türkiye soruşturması!
İngililtere'deki medya denetim kuruluşu Ofcom, Rusya kanalı RT'nin Türkiye aleyhindeki yayınları hakkında inceleme başlattı.
Rus kanala Türkiye soruşturması! Rus kanala Türkiye soruşturması! Rus kanala Türkiye soruşturması!

 

 

 

İngilizce yayın yapan RT’de yayınlanan “Yeraltına inmek (Going Underground)" adlı programın iki bölümüyle ilgili inceleme başlattıldı.

"Ana akım İngiliz medyasının görmezden geldiği haberleri verdiğini" ileri süren programın 5 ve 23 Mart’ta ekrana gelen bölümlerinde, Türkiye’nin Kürt politikasına ilişkin iddialara yer verilmişti.

TÜRKİYE ALEYHİNE MESNETSİZ İDDİALAR

RT'de 5 Mart'taki programda bir konuk, Türkiye’nin "Kürtlere karşı 'soykırım' savaşı yürüttüğünü" öne sürmüş, programda konuyla ilgili karşıt bir görüşe de yer verilmemişti.

İngiliz medya kurallarında yayıncıların programlarında "uygun tarafsızlığı"göstermeleri isteniyor.

Ofcom’dan yapılan açıklamada, "Programda Türk hükümetinin eylem ve politikaları ile ilgili yapılan tartışmaların bizim tarafsızlık kurallarımızı ihlal edip etmediğini soruşturuyoruz." ifadesi kullanıldı.

Ofcom 2005’ten beri İngiltere’de yayın yapan RT'nin ülkedeki yayın standartlarını bugüne kadar 14 kez ihlal ettiğine hükmetti.

EYLÜL AYINDA DÜZELTME YAYINLAMIŞTI

Ofcom, geçen yıl da RT'nin Ukrayna ve Suriye konusunda yanlış, yönlendirici ve taraflı programlar yaptığına karar vermişti. Kanala geçen yılın eylül ayında benzer bir ihlal dolayısıyla düzeltme yayınlatılmıştı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • ABD'den PKK'lıları aklayan tasarı!25 Mayıs 2017 Perşembe 12:30
  • İngiltere'den ABD'ye rest! Artık paylaşmayacağız25 Mayıs 2017 Perşembe 10:28
  • Dünyayı sarsan suikastte ABD parmağı!25 Mayıs 2017 Perşembe 09:18
  • ABD kanıtları sızdırdı! İngiltere öfkeli25 Mayıs 2017 Perşembe 09:05
  • ABD'den şok itiraf: İzini kaybettik25 Mayıs 2017 Perşembe 08:38
  • Gabriel: Türkiye bize ülkeye giriş yasağı koydu25 Mayıs 2017 Perşembe 08:32
  • Reuters duyurdu! Kritik kişiye ulaşıldı24 Mayıs 2017 Çarşamba 17:42
  • Merkel'den son hamle! Avrupa ordusunu kuruyor24 Mayıs 2017 Çarşamba 17:30
  • ABD o ülkeyi uyardı! Darbeye hazırlanıyorlar24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:04
  • İngiltere'de asker sokağa iniyor24 Mayıs 2017 Çarşamba 14:54
  • ÜYE İŞLEMLERİ
    Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
    Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.