22 Ekim 2017 Pazar1 Safer 1439
  • Bir Ayet
  • Bir Hadis
  • Namaz Vakitleri
  • Hava Durumu
  • “Bu Kur’an, Allah’tan başkası tarafından ortaya konacak bir (söz) değildir. Ancak kendinden önceki (vahyin) doğrulanması ve Kitab’ın açıklanmasıdır. Onda hiçbir şüphe yoktur ve âlemlerin Rabb’inden gelmiştir.” (Yunus, 10/37)
  • "Bir kulun Allah'ın rızasını gözeterek öfkesini yenmesinden, Allah katında sevabı daha büyük bir davranış yoktur." ( İbn Mâce, "Zühd",18)
  • için namaz vakitleri
    İmsak 05:50Güneş 07:16Öğle 12:56İkindi 15:51Akşam 18:22Yatsı 19:42
    • 18°C Adana
    • 13°C Adıyaman
    • 5°C Afyon
    • 0°C Ağrı
    • 5°C Amasya
    • 3°C Ankara
    • 14°C Antalya
    • 8°C Artvin
    • 13°C Aydın
    • 6°C Balıkesir
  • BIST: 108.489 0.05
  • Altın: 151,139 -0.05
  • Dolar: 3,6704 0.34
  • Euro: 4,3242 -0.08

AK Parti son noktayı koydu

AK Parti son noktayı koydu
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, laiklik tartışmalarına ilişkin açıklamalarda bulundu.
AK Parti son noktayı koydu AK Parti son noktayı koydu AK Parti son noktayı koydu

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Ömer Çelik, partisinin Merkez Yürütme Kurulu (MYK) Toplantısı ardından İsmail Kahraman'ın 'laiklik yeni anayasada olmamalı' açıklamasına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.

Çelik: "Laiklik konusunda AK Parti'nin politikası ve resmi görüşü ve şimdiye kadar ki tutumu nettir. AK Parti, gerek parti programında gerek parti tüzüğünde, laiklik kavramının özgürlükçü bir laiklik tanımı çerçevesinde altını çizmiştir. Laikliği bir toplumsal hakemlik kurumu, bir toplumsal barış kurumu olarak görüyoruz. Tıpkı demokrasi gibi, tıpkı hukuk devleti gibi altını çizdiğimiz bir kavramdır. Bizim anayasa metnimizde laikliğin olmayacağı gibi herhangi bir yorum ya da değerlendirme söz konusu değildir. Laiklik kavramı, bizim anayasa tekliflerimizde daha önce de yer almıştır, yeni vereceğimiz teklifte de kuşkusuz demokrasi gibi, hukuk devleti gibi yer alacaktır."dedi.

DİNİ ANAYASA KONUSU

Dini Anayasa tartışmalarına da değinen Çelik  "Dini anayasa ya da din dışı anayasa diye bir kavram olmaz. Öyle bir değerlendirme yapılamaz. Şu olabilir; din ve vicdan hürriyetini teminat altına alan, yüksek demokratik standartlarla yazılmış bir anayasa olabilir, din ve vicdan hürriyetini teminat altına alma konusunda demokratik standartları düşük olan zayıf olan anayasa olabilir. Ama anayasalar dindar ya da dindar olmayan dini ya da dini olmayan şeklinde ayrılamaz." ifadelerini kullandı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.