21 Ekim 2017 Cumartesi1 Safer 1439
  • Bir Ayet
  • Bir Hadis
  • Namaz Vakitleri
  • Hava Durumu
  • “Bu Kur’an, Allah’tan başkası tarafından ortaya konacak bir (söz) değildir. Ancak kendinden önceki (vahyin) doğrulanması ve Kitab’ın açıklanmasıdır. Onda hiçbir şüphe yoktur ve âlemlerin Rabb’inden gelmiştir.” (Yunus, 10/37)
  • "Bir kulun Allah'ın rızasını gözeterek öfkesini yenmesinden, Allah katında sevabı daha büyük bir davranış yoktur." ( İbn Mâce, "Zühd",18)
  • için namaz vakitleri
    İmsak 05:49Güneş 07:15Öğle 12:56İkindi 15:53Akşam 18:23Yatsı 19:43
    • 25°C Adana
    • 19°C Adıyaman
    • 14°C Afyon
    • 8°C Ağrı
    • 12°C Amasya
    • 12°C Ankara
    • 24°C Antalya
    • 13°C Artvin
    • 18°C Aydın
    • 14°C Balıkesir
  • BIST: 108.489 0.05
  • Altın: 151,139 -0.05
  • Dolar: 3,6704 0.34
  • Euro: 4,3242 -0.08

Maocular nefret kustu

Uygur Türklerine zulmeden Çin yönetimine hayranlığıyla bilinen Maocu Doğu Perinçek’in Aydınlık adlı paçavrası TBMM Başkanı İsmail Kahraman’a nefret kustu.
Maocular nefret kustu
Maocular nefret kustu Maocular nefret kustu Maocular nefret kustu

Tam bir Mao hayranı olan Doğu Perinçek’in Aydınlık adlı sözde gazetesi TBMM Başkanı İsmail Kahraman’a alenen hakaret etti.

Manşetten küstahça, “Fraklı Yobaz” ifadesini kullanan Aydınlık adlı paçavra bu şekilde asıl maksadını da açığa vurmuş oldu. Sözde gazetenin kuyruk acısı 1968 yılına dayanıyor. Perinçek’in tetikçiliğini yapan gazete 1968 yılında sözde Maocu 2 devrimcinin öldürülmesini İsmail Kahraman’a mal ediyor. İddiaya göre sözde devrimcilerin öldürülmesinde dönemin Milli Türk Talebe Birliği Başkanı İsmail Kahraman’ın rolü var. TBMM Başkanı Kahraman’ın “Laiklik” açıklamasını bahane eden Aydınlık nefretini bu şekilde kusmuş oldu.   

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
    Diğer Haberler
    ÜYE İŞLEMLERİ
    Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
    Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.