19 Ekim 2017 Perşembe28 Muharrem 1439
  • Bir Ayet
  • Bir Hadis
  • Namaz Vakitleri
  • Hava Durumu
  • “Bu Kur’an, Allah’tan başkası tarafından ortaya konacak bir (söz) değildir. Ancak kendinden önceki (vahyin) doğrulanması ve Kitab’ın açıklanmasıdır. Onda hiçbir şüphe yoktur ve âlemlerin Rabb’inden gelmiştir.” (Yunus, 10/37)
  • "Bir kulun Allah'ın rızasını gözeterek öfkesini yenmesinden, Allah katında sevabı daha büyük bir davranış yoktur." ( İbn Mâce, "Zühd",18)
  • için namaz vakitleri
    İmsak 05:47Güneş 07:13Öğle 12:56İkindi 15:55Akşam 18:26Yatsı 19:46
    • 17°C Adana
    • 14°C Adıyaman
    • 10°C Afyon
    • 4°C Ağrı
    • 8°C Amasya
    • 10°C Ankara
    • 17°C Antalya
    • 12°C Artvin
    • 18°C Aydın
    • 16°C Balıkesir
  • BIST: 108.434 1.41
  • Altın: 151,227 -0.13
  • Dolar: 3,6580 -0.38
  • Euro: 4,3278 -0.02

Gülen'in Hz.Meryem iftirası

Din İşleri Yüksek Kurulu, Gülen’in “Fasıldan Fasıla 1” adlı kitabında Meryem Sûresi 17. ayetiyle ilgili tahrifat yaptığını ortaya çıkardı.
Gülen'in Hz.Meryem iftirası
Gülen'in Hz.Meryem iftirası Gülen'in Hz.Meryem iftirası Gülen'in Hz.Meryem iftirası

Söz konusu kitapta Gülen’in, “Zira Hz. Meryem çok afife ve nezihe bir kadındı. Bu itibarla da gözlerinin içine başka hayal girmemişti ve girmemeliydi de. Ona sadece kendisine helâl olan biri bakmalıydı. O da olsa olsa Efendimiz olabilirdi, zira O bir münasebetle Hz. Meryem’in kendisiyle nikâhlandığına işaret buyuruyordu. Bu açıdan da ‘ruh’un Efendimizin ruhu olabileceği de ihtimal dâhilindedir” yorumunu yaptığı belirlendi.

Din İşleri Yüksek Kurulu üyesi ve tefsir uzmanı Prof. Dr. İbrahim Hilmi Karslı, “Kitaptan nakledilen ifadelerden Hz. Meryem’e gelen ruhun Hz. Peygamber’in ruhu olduğu sonucu ortaya çıkmaktadır” diyerek, sözlerini şöyle sürdürdü:

HZ.MUHAMMED'İ HZ.İSA'NIN BABASI OLARAK LANSE ETMİŞ!

“Bu bağlamda Hz. Peygamber’in Hz. Meryem’e ‘helal’ olduğundan söz edilmektedir. Dolayısıyla Hz. Peygamber’in Hz. Meryem’in eşi olduğu şeklinde bir sonuca varılmaktadır. Kuran, Hz. İsa’nın sarih ifadelerle mucizevi bir şekilde babasız olarak dünyaya geldiğini bildirmektedir (Al-i İmran 59). Dolayısıyla nakledilen ifadelerde görüldüğü gibi, Hz. Peygamber’in adeta Hz. İsa’nın babası olduğu yönünde anlayışlar ileri sürmek, zihinleri yanlış anlamalara sürüklemektedir. Bu çarpık anlayışın durup dururken ortaya çıkmadığı anlaşılmaktadır.” Bunun, masum bir yorum olarak değerlendirilemeyeceğini belirten Karslı, “Aksine bu görüşlerin Vatikan tarafından uygulamaya konulan Hıristiyan-İslam diyaloğu projesine bir katkı sağlamaya yönelik olduğu anlaşılmaktadır” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.