26 Mart 2017 Pazar27 C.Ahir 1438
  • Bir Ayet
  • Bir Hadis
  • Namaz Vakitleri
  • Hava Durumu
  • “Biz, insanlara belli zaman aralıklarıyla okuyasın diye Kur’an’ı parçalara ayırdık ve onu bölümler halinde indirdik.” (İsra, 17/106)
  • “Sizin en hayırlılarınız, Kur’an’ı öğrenen ve öğretenlerinizdir.” (Buhârî, "Fezâilü’l–Kur’ân", 21)
  • için namaz vakitleri
    İmsak 05:24Güneş 06:51Öğle 13:17İkindi 16:44Akşam 19:30Yatsı 20:50
    • 20°C Adana
    • 18°C Adıyaman
    • 19°C Afyon
    • 4°C Ağrı
    • 20°C Amasya
    • 18°C Ankara
    • 18°C Antalya
    • 18°C Artvin
    • 25°C Aydın
    • 25°C Balıkesir
  • BIST: 90.383 0.69
  • Altın: 144,409 -0.77
  • Dolar: 3,6117 -0.38
  • Euro: 3,9021 -0.23

Rüşvet skandalı Allardyce'ı görevinden etti

Rüşvet skandalı Allardyce'ı görevinden etti
İngiltere A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Sam Allardyce görevinden istifa etti.
Rüşvet skandalı Allardyce'ı görevinden etti Rüşvet skandalı Allardyce'ı görevinden etti Rüşvet skandalı Allardyce'ı görevinden etti

Kendisini iş adamı olarak tanıtan Daily Telegraph gazetesinin muhabirleriyle federasyonun transfer kurallarının boşluklarından yararlanmak için 400 bin sterlinlik anlaşma yapan Sam Allardyce, 67 günlük görev süresinin ardından istifa kararını aldı.

Federasyon tarafından yapılan açıklamada, 61 yaşındaki teknik adamın büyük bir hata yaptığını kabul ettiği ve karşılıklı anlaşma sonucu istifa sürecinin gerçekleştiği belirtildi.

İngiltere Milli Takımı'nın Malta, Slovenya, İskoçya ve İspanya ile yapacağı maçlarda Gareth Southgate'in milli takımın başında sahaya çıkacağı kaydedildi.

Bonservisi üçüncü şahıslarda olan futbolcuların transferinin yasal hale getirilmesine yardım etmeyi para karşılığında kabul ettiği toplantının görüntüleri İngiltere Milli Takımı Teknik Direktörü Sam Allardyce'ı zor durumda bırakmıştı.

Roy Hodgson'ın istifa etmesi üzerine temmuz ayında İngiltere Premier Lig ekiplerinden Sunderland'deki görevini bırakan ve milli takım teknik direktörlüğüne getirilen 61 yaşındaki deneyimli çalıştırıcı, kendilerini Uzak Doğu'dan gelen iş adamları olarak tanıtan Daily Telegraph gazetesinin iki muhabirine, federasyonun transferle ilgili kurallarının nasıl aşılabileceği konusunda yardım etmek için 400 bin sterlin karşılığında anlaşma sağladığı görüntüler basına yansımıştı. 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.