Kene kabusu geri döndü

Kene kabusu geri döndü
Sivas’ta kene ısırması sonucu Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığına yakalanan şahıs hayatını kaybetti.

Sivas’ın Koyulhisar ilçesinde bağlı Akseki köyünde ikamet eden Bayram D.’yi (27) 17 gün önce tarlada çalışırken kene ısırdı. Keneyi kendi imkanlarıyla vücudundan koparıp atan Bayram D., birkaç gün sonra fenalaşarak Koyulhisar Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Kene tarafından ısırıldığını doktora söylemeyen şahıs, soğuk algınlığı şüphesiyle evine gönderildi. Durumu giderek ağırlaşan Bayram D.’ye, kaldırıldığı Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nde KKKA teşhisi konuldu. Yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınan Bayram D., 7 gün süren yaşam mücadelesini kaybetti.
Özel kıyafetli görevliler tarafından hastane morgundan çıkarılıp Akseki köyüne getirilen cenaze, mezarın ilaçlanmasının ardından toprağa verildi.

(İHA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.