Salihli'de Ot Yangını Ev Yaktı

Salihli'de Ot Yangını Ev Yaktı
Manisa’nın Salihli ilçesinde otluk alanda çıkan yangın, boş ve kullanılmayan 2 katlı bir evi küle çevirdi.

Manisa’nın Salihli ilçesinde otluk alanda çıkan yangın, boş ve kullanılmayan 2 katlı bir evi küle çevirdi.

Yangın, Ankara-İzmir karayolu 4. kilometresinde bulunan otluk alanda çıktı. Yangın daha sonra otların yanında bulunan iki katlı metruk binaya sıçradı. Kısa sürede olay yerine gelen Salihli Belediyesi’ne bağlı itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Hasar meydana gelen evde kimsenin yaşamadığı öğrenildi. Yangında bir itfaiye eri dumandan etkilendi.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.