Yanan Deri Boyama Fabrikasında Yaralar Sarılıyor

Yanan Deri Boyama Fabrikasında Yaralar Sarılıyor
Manisa nın Kula ilçesi Seyit Ali Mahallesi Su Deposu yolu üzerinde Mustafa Ekin’e ait fabrikada yangında zarar gören makinelerin yerine yenileri kuruluyor.

- Manisa’nın Kula ilçesinde meydana gelen yangın neticesinde zarar gören Deri Boyama Fabrikası'nda yaralar sarılmaya başlandı. Deri Boyama Fabrikası'nın sahibi iş adamı Mustafa Ekin, en geç bir ay içerisinde işletmenin tekrar çalışmaya başlayacağını söyledi.

Manisa nın Kula ilçesi Seyit Ali Mahallesi Su Deposu yolu üzerinde Mustafa Ekin’e ait fabrikada yangında zarar gören makinelerin yerine yenileri kuruluyor. Yangının ardından geçen 6 gün içerisinde işletmeyi yeniden faaliyete geçirmek için ellerinden geleni yaptıklarını belirten işyerinin sahibi Mustafa Ekin, çalışmalarla ilgili bilgi verdi. Yangında işletmedeki bazı makinelerin zarar gördüğünü ve bu zararı kendi öz sermayesi ile telafi edeceğini dile getiren Ekin, "Yangında herhangi bir can kaybı yaşanmamasına şükrediyoruz. Yaraları hızla sarmaya başladık. Fabrikamızın, makinelerin de gelmesi ile birlikte en geç bir ay içerisinde yeniden üretime geçeceğimizi düşünüyorum" dedi.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.