Mehmet Ağar’dan Pide Ziyafeti

Mehmet Ağar’dan Pide Ziyafeti
Mehmet Ağar, Yenipazar ilçesinde vatandaşlara pide ısmarladı. Ağar, serbest kaldıktan sonra ilk defa ziyaret ettiği cezaevinden sonra Yenipazar halkıyla bir araya geldi.

- Susurluk Davası’ndan ceza alan İçişleri eski Bakanı Mehmet Ağar, Yenipazar ilçesinde vatandaşlara pide ısmarladı.

Ağar, serbest kaldıktan sonra ilk defa ziyaret ettiği cezaevinden sonra Yenipazar halkıyla bir araya geldi.

İlçe halkı ile Merkez Camiinde cuma namazını kılan Ağar, namazdan sonra Yenipazar meydanındaki parkta vatandaşlarla birlikte öğle yemeğinde pide yedi.

Cuma çıkışında cami imamının aracılığı ile tüm cemaat Ağar’ın davetlisi olarak meydana pide yemeye çağırıldı.

Yürüyerek meydana gelen Ağar, özgürlüğün şerefine ilçe halkıyla birlikte pide yedi. Ağar, daha sonra “hemşehrilerim” dediği Yenipazarlı vatandaşlarla vedalaşıp ilçeden ayrıldı.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.