Makam Aracını Gazilere Tahsis Etti
Yayınlanma:
Güncelleme:
Çorum Valisi Sabri Başköy makam aracını gazilere tahsis etti.
19 Eylül Gaziler Günü etkinlikleri kapsamında protokol üyeleri, gazi ve şehit aileleri Şehitlik Anıtı’nı ziyaret etti. Burada şehitlerin mezarına karanfil bırakan protokol üyeleri daha sonra dua etti.
Şehitlik ziyaretinin ardından Valilik ve Belediye tarafından gaziler ve şehit aileleri onuruna yemek verildi. Vali Başköy, şehitlikten yemeğin verileceği otele gidecek olan gazelere makam aracını tahsis etti. Gazilerle birlikte makam aracına binen Vali Başköy, gazilerle yol boyunca sohbet etti.
Kaynak:İHA
Yurt Haber
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.