Makam Aracını Gazilere Tahsis Etti

Makam Aracını Gazilere Tahsis Etti
Çorum Valisi Sabri Başköy makam aracını gazilere tahsis etti.

19 Eylül Gaziler Günü etkinlikleri kapsamında protokol üyeleri, gazi ve şehit aileleri Şehitlik Anıtı’nı ziyaret etti. Burada şehitlerin mezarına karanfil bırakan protokol üyeleri daha sonra dua etti.

Şehitlik ziyaretinin ardından Valilik ve Belediye tarafından gaziler ve şehit aileleri onuruna yemek verildi. Vali Başköy, şehitlikten yemeğin verileceği otele gidecek olan gazelere makam aracını tahsis etti. Gazilerle birlikte makam aracına binen Vali Başköy, gazilerle yol boyunca sohbet etti.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.