Fuad Hüseyin: Çatışma yok

Fuad Hüseyin: Çatışma yok
Bölgesel Kürt Yönetimi Divan Başkanı Fuad Hüseyin: 'Peşmerge ile Türk askerleri arasında çatışma olmadı.'

Bölgesel Kürt Yönetimi Divan Başkanı Fuad Hüseyin, Peşmerge ile Türk askerleri arasında sınır bölgelsinde çatışma olmadığını söyledi.

çatışma olmadığını ancak Amedi bölgesinde bulunan Türk tanklarının, Irak topraklarına girmek için bulundukları mevziden çıkınca Peşmerge kuvvetleri tankların önünde durarak tankların geçişini engellediklerini söyledi. Hüseyin, çatışma yaşanmadığını vurguladı. Amedi bölgesi, Türkiye sınırının 17 kilometre uzağında bulunuyor.

Kürdistan Demokratik Partisi (KDP) Dışilişkiler sorumlusu Sfehin Dizayi ve Peşmerge Güçleri Genel Komutanlığı Sözcüsü Cabbar Yawer de çatışma olmadığını ifade etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.