Ceremiç'ten açıklama

Ceremiç'ten açıklama
Sırbistan Dışişleri Bakanı Vuk Ceremiç, ABD'nin Belgrad Büyükelçiliği'ne düzenlenen saldırıyı kınayarak, bu tür eylemlerin, aşırıların yaptığı kabul edilemez ve esef verici eylemler olduğunu söyledi.

Basına yaptığı açıklamada, ''Aşırı gruplar Sırbistan'ın yurtdışındaki imajına zarar veriyorlar ve bu kişiler Sırbistan halkının ortak hislerini temsil etmiyorlar'' diye konuşan Vuk Ceremiç, Sırbistan hükümetinin, sözkonusu şiddet eylemlerine Belgrad caddelerinde ve Sırbistan'ın herhangi bir yerinde izin vermemek konusunda son derece kararlı olduğunu vurguladı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.