Sumatra'da bir deprem daha

Sumatra'da bir deprem daha
Endonezya'nın, Sumatra adasında Richter ölçeğine göre 6.1 büyüklüğünde deprem meydana geldiği bildirildi.

ABD Jeolojik İnceleme Kurumundan yapılan açıklamada, yerel saatle 06.55'te (TSİ 01.55) meydana gelen depremin merkez üssünün Sumatra adasının Padang kentinin 152 kilometre güneybatısında ve 10 kilometre derinlikte olduğunu duyurdu.

Endonezya'daki meteoroloji ajansından yapılan açıklamada ise depremin büyüklüğü, Richter ölçeğine göre 5.8 olarak açıklandı. Depremde can kaybı veya hasar meydana geldiğine ilişkin bir bilginin henüz ulaşmadığı duyuruldu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.