Sel 11 cana mal oldu
Yayınlanma:
Depremlerle sarsılan Endonezya bu kez aşırı yağışlara teslim oldu. Ülkenin değişik bölgelerindeki selde bu hafta 11 kişi öldü, 5 binden fazla kişi evinden oldu.
Sağlık Bakanlığı yetkilisi, Cava adasında 9 kişinin öldüğünü, yaklaşık 3 bin 500 kişinin buradan tahliye edildiğini belirtti. Batı Timor bölgesindeyse seller nedeniyle 2 çocuğun öldüğü, 2 bin kadar kişinin evini terk etmek zorunda kaldığı açıklandı.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.