'Yine haklı çıktık'
Yayınlanma:
İran Ulusal Yüksek Güvenlik Konseyi (UYGK) Genel Sekreteri ve nükleer konulardaki başmüzakereci Said Celili, Uluslararası Atom Enerjisi Kurumunun (UAEK) İran raporunun, nükleer programlarının barışçı olduğunu gösterdiğini söyledi.
Celili, düzenlediği basın toplantısında, "Bu rapor, İran ulusunun, nükleer faaliyetlerinin içeriği konusunda haklı olduğu gösteren başka bir belgedir" diyerek, raporun faaliyetlerinin barışçı olduğunu gösterdiğini belirtti.
UAEK Başkanı Muhammed El Baradei'nin bugün açıkladığı raporda, geçmişteki meselelerin çoğunun tamamen çözüldüğü ya da bu aşamada bir sorun oluşturmadığı ifade edilmişti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.