Sri Lanka'da yolcu otobüsüne bomba

Sri Lanka'da yolcu otobüsüne bomba
Sri Lanka'da yolcu otobüsüne düzenlenen bombalı saldırıda 17 kişi hayatını kaybetti.

Sri Lanka'da bir yolcu otobüsüne yerleştirilen bombanın infilak etmesi sonucu 17 sivil yaralandı.

Yetkililer, otobüsteki patlamanın, sabah saatlerinde başkent Colombo'nun hemen güneyindeki Lavania Dağı'nda, yolcuların sahipsiz bir paketten şüphelenerek otobüsten inmeye başladıkları sırada infilak ettiğini bildirdi.

Görgü tanıklarının ifadesine göre muavinin otobüse bırakılan paketi fark etmesi büyük bir faciayı önledi.

Ordu tarafından yapılan açıklamada, saldırıdan ayrılıkçı Tamil gerillaları sorumlu tutuldu. Ordu sözcüsü, bombanın otobüse yerleştirilmiş olduğunu düşündüklerini belirtti.

Bu arada, bu sabah Sri Lanka jetleri ülkenin kuzeydoğusundaki Oddusudan'da Tamil gerillalarının askeri kışlasını bombaladı. Ordudan yapılan açıklamaya göre kışla tamamen kullanılamaz hale geldi.

Sri Lanka'da dün çıkan çatışmalarda ise 95 kişi hayatını kaybetti. ülkenin doğusu ile kuzeyinde bağımsız bir devlet kurmak için savaşan Tamil gerillalarıyla güvenlik güçleri arasında 1983 yılından bu yana yaşanan çatışmalarda 70 binden fazla kişinin öldüğü bildiriliyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.