'Yaptırımlar bize zarar vermez'

'Yaptırımlar bize zarar vermez'
İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad, nükleer programı yüzünden getirilecek yeni BM yaptırımlarının ülkesine zarar vermeyeceğini söyledi.

Ahmedinejad, devlet televizyonuna yaptığı açıklamada, "Bu yolda (yaptırımlar) devam etmek istiyorlarsa, biz zarar görmeyeceğiz. Daha 100 yıl karar tasarıları çıkarabilirler" dedi.

Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu'nun dün İran'la ilgili yayınladığı raporda İran'ı temize çıkardığı görüşünü savunan Ahmedinejad, ABD ve müttefiklerinden nükleer silah geliştirmeye çalışmakla suçladıkları için İran'dan özür dilemelerini istedi. Mahmud Ahmedinejad, "Hatalarını telafi etmelerinin en iyi yolu, özür dilemeleri ve tazminat ödemeleridir" dedi.

Ahmedinejad, yaptırım girişimlerinin başını çekenlerin "İran'ı dize getiremeyeceklerini" de söyledi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.