El Maliki Londra'ya gitti

El Maliki Londra'ya gitti
Irak Başbakanı Nuri El Maliki, iki ay aradan sonra sağlık kontrolü için yeniden Londra'ya gitti.

Maliki'nin sözcüsü Yasin Mecid, 58 yaşındaki Maliki'nin ciddi sağlık sorunu olmadığını, İngiltere'nin başkentindeki hastanede genel sağlık muayenesinden geçeceğini söyledi.

Irak Başbakanı, bir önceki gidişinde olduğu gibi, İngiltere'da bulunduğu sürede Başbakan Gordon Brown ile görüşecek.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.