Iraklı sözcü: 'Egemenlik endişemiz yok'
Yayınlanma:
Irak hükümet sözcüsü Ali Debbağ, Türkiye'nin Irak'ın egemenliğine halel getirmediğini bildirdi.
Debbağ, "TSK'nın operasyonlarının, Irak'ın hakimiyetine zarar vermediğini düşünüyoruz" dedi.
"PKK teröristleri Türkiye için tehdit, bunu biliyoruz" diyen Debbağ, "Bu operasyonun, Irak ve bölge ülkelerinin istikrarını bozmaması gerektiğini Türkiye'ye söyledik" diye konuştu.
Irak Başbakanı Nuri Maliki, önceki gün Türkiye'nin Irak'ın egemenliğine saygı göstermesini istemişti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.