Iraklı sözcü: 'Egemenlik endişemiz yok'

Iraklı sözcü: 'Egemenlik endişemiz yok'
Irak hükümet sözcüsü Ali Debbağ, Türkiye'nin Irak'ın egemenliğine halel getirmediğini bildirdi.

Debbağ, "TSK'nın operasyonlarının, Irak'ın hakimiyetine zarar vermediğini düşünüyoruz" dedi.

"PKK teröristleri Türkiye için tehdit, bunu biliyoruz" diyen Debbağ, "Bu operasyonun, Irak ve bölge ülkelerinin istikrarını bozmaması gerektiğini Türkiye'ye söyledik" diye konuştu.

Irak Başbakanı Nuri Maliki, önceki gün Türkiye'nin Irak'ın egemenliğine saygı göstermesini istemişti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.