Generale suikast düzenlendi
Yayınlanma:
Pakistan'ın Ravalpindi kentinde bir intihar eyleminde Pakistanlı bir generalin öldüğü bildirildi.
İntihar bombacısının bu sabah düzenlediği saldırıda Pakistan ordusunun üst düzey generallerinden Muştag Baig ile çok sayıda kişinin öldüğü kaydedildi. Saldırıda generalin şoförü ile korumalarının yanısıra çevrede bulunan bazı insanların da hayatını kaybettiği ifade edilirken, 12 kişinin de yaralandığı kaydedildi.
Eski Başbakan Benazir Butto'nun suikaste kurban gittiği kent olan Ravalpindi'deki intihar eylemi, geçen hafta yapılan seçimlerden sonra ilk bombalama eylemi olduğu belirtiliyor.
(habervaktim - Dış Haberler)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.