Araba kullanmayacaklar
Yayınlanma:
Finlandiya’da yapılan bir araştırmada Finliler, küresel ısınmayı önlemek için araba kullanmamaya hazır olduklarını belirtti.
Finlandiya’da küresel ısınmayı önlemek amacıyla, sürücülerin özel arabalarını kullanmamaya hazır olduğu bildirildi. Finlandiya’nın günlük gazetesi Helsingin Sanomat tarafından yapılan bir kamuoyu araştırmasında Finli sürücülerin yüzde 90’ı küresel ısınmayı önlemek amacıyla özel arabalarını kullanmayabileceklerini söylediği kaydedildi.
Araştırmaya katılanların hepsi, bisiklet kullanımının yaygınlaştırılmasına destek vereceğini bildirirken, çoğunluğunun da bisiklet kullanmayı düşündüğünü açıkladı.
Gazetenin araştırmasına katılanların büyük bir bölümü küresel ısınmayı önlemek amacıyla haftada 3 Euro verebileceklerini de belirttiler.
(habervaktim – Dış Haberler)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.