Endonezya'da deprem

Endonezya'da deprem
Endonezya'nın Sumatra adasında 6.9 büyüklüğünde bir deprem olduğu bildirildi.

Amerikan Jeolojik Araştırma Merkezi, TSİ 20.06'da meydana gelen depremin merkez üssünün Sumatra'nın Padang bölgesinin 164 kilometre güneybatısı olduğunu belirtti.

Merkez, depremin yerin 35 kilometre altında meydana geldiğini kaydetti.
Pasifik Tsunami Uyarı Merkezi ise tsunami tehlikesinin bulunmadığını duyurdu.

Aynı bölgede sabah da 7.2 büyüklüğünde bir deprem olmuştu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.