200 yıl aradan sonra bir ilk

200 yıl aradan sonra bir ilk
Afgan bakanlar, 200 yıl aradan sonra ilk kez başkent Kabil dışında toplandı.

Afganistan Devlet Başkanı Hamid Karzai'nin, bakanlarını ülkenin doğusundaki Celalabad'da topladığı belirtildi.

Taliban rejiminin devrilmesinden beri direnişin sürdüğü Nangarhar eyaletinin başkenti olan Celalabad'taki toplantı, İmparator Timur Şah'ın (1772-1793) hükümdarlığından beri Kabil dışında yapılan ilk toplantı oldu.

Toplantının amacının, yeniden yapılandırma konusundaki ilerlemeleri yakından incelemek ve halkın ihtiyaçlarıyla yakından ilgilenmek olduğu belirtildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.