'Yaralı teröristleri tedavi etmiyoruz'

'Yaralı teröristleri tedavi etmiyoruz'
Irak'ın kuzeyindeki bölgesel yönetimin yetkilisi Cabbar Yaver, TSK'nın Irak'ta sürdürdüğü operasyonlar sırasında yaralanan terör örgütü PKK mensuplarının hastanelerinde tedavi edilmediğini söyledi.

Yaver, şöyle konuştu:

''Hastanelerimizde tedavi gören hiçbir PKK'lı yok. PKK'nın her türlü lojistik desteğini kestik. Onlara ambargo uyguluyoruz.

Bazı internet sizelerinde ölü ele geçirilen bir PKK'nın üzerinde peşmerge kimliğinin çıktığına dair haber var. Bu doğru değildir. Kimlik çıkmışsa bile, sahtedir. Bizi bu savaşa çekmek isteyenler olabilir. Ama biz bu oyuna gelmeyiz. Bize karşı saldırı yapılmadığı sürece bu işe dahil olmayız. Kimse peşmergeyi bu işin içine çekmesin.''

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.