Trenin altında kaldılar

Trenin altında kaldılar
Hindistan'da dün gece korunaksız bir demiryolu geçidinde, raylar üzerinde yürüyen 16 kişi, trenin altında kaldı.

ülkenin batısındaki Gujarat eyaletindeki olayda ölenlerin, bölgede çalışan işçiler ve aile üyeleri olduğu, ölenler arasında iki de çocuğun bulunduğu bildirildi. çevreye dağılan cesetler, bir başka trenin geçişi sırasında fark edildi.

Dünyanın en büyük demiryolu şebekelerinden birine sahip olan Hindistan'da korunaksız 18.000 dolayında demiryolu geçidi bulunuyor ve bu noktalarda her yıl onlarca kişi ölüyor. ölümleri azaltmak için bazı demiryolu çalışanlarına, bu geçitlerin bazılarında bekçilik yaptırılıyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.