ABD'den bir itiraf daha

ABD'den bir itiraf daha
ABD ordusu, tehdit gibi algılanan bir Iraklı sivili öldürdüğünü kabul etti.

Ordu açıklamasında, bu sabah saatlerinde başkent Bağdat'ın kuzeydoğusundaki Bakuba kentinde devriye gezen bir grup askerin, kuşkulu görülen ceket giymiş bir adamın kendilerine doğru yaklaşması üzerine uyarı ateşi açtığı, adamın askerlere doğru yürümeye devam etmesi üzerine de askerlerin nişan alıp adamı öldürdükleri belirtildi.

Açıklamada, yapılan inceleme sonucu, askerlere doğru ilerleyen adamın kırık kolunun alçıya alınmış olduğunun anlaşıldığı belirtilerek, ''Bu bir hata, üzücü bir hata'' denildi ve olayla ilgili soruşturma başlatıldığı duyuruldu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.