İsrail'e ilk kurşunu kim attı?

İsrail'e ilk kurşunu kim attı?
Filistin'in İsrail direnişinde ilk kurşunu kim attı dersiniz? Bu haber sizi çok şaşırtacak.

Silahlı mücadeleye karşı olduğunu ancak bunun gelecekte kullanılabileceğini belirten Abbas, İsrail’e ilk kurşunu kendisinin attığını iddia etti.

üRDüN GAZETESİNE KONUŞTU
İsrail ile olan yakın ilişkilerinden dolayı Filistinliler arasında popüleritesi kaybolduğu söylenen Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, ürdün gazetesi Al Dustur’a önemli açıklamalar yaptı.

İLK KURŞUNU BEN ATTIM
İsrail’e karşı silahlı mücadele seçeneğine karşı olduğunu belirten Abbas, “Ancak gelecekte bu değişebilir’ dedi. Abbas, 1965’te İsrail’e karşı Filistin Kurtuluş örgütü’nün başlattığı mücadelede ilk mermiyi kendisinin attığını iddia ederek, “Dünyadaki birçok direniş örgütüne Filistin Kurtuluş örgütü’nün mücadelesi örnek olmuştur. Buna Hizbullah da dahil. ” ifadelerini kullandı.

YAHUDİ DEĞİL, AMA İSRAİL’İ TANIYORUZ
İsrail’i bir Yahudi devleti olarak tanımayacaklarını söyleyen Abbas, Filistin’de bir birlik hükümetinden yana olduğunu iddia etti. Abbas, “HAMAS da İsrail’i tanıyan Oslo Anlaşması üzerine kurulan sistemle seçimlere girdi. Sadece ben değil, Arap Birliği de İsrail’in tanınmasından yana” dedi.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.