Moldova 43 Türk vatandaşını sınır dışı etti
Türk vatandaşlarının başkent Kişinev'de polis tarafından toplu taşıma araçlarında yapılan kontrollerde yakalandığı belirtildi. Polis kontrolü sırasında gözaltına alınan 50 Türk vatandaşından vize ve oturma izni bulunmayan 43'ünün sınır dışı edildiği ifade edildi.
Moldova İçişleri Bakanlığı sözcüsü, yabancı uyruklu vatandaşların kontrollerinin devam edeceğini duyurdu. Sözcü, oturma izni olmayan bütün yabancı uyruklu kişilerin sınır dışı edileceğini ve kendilerine 5 yıl ülkeye girme yasağı cezasının verileceğini dile getirdi.
Bu arada Kişinev, 1 Mart 2008 tarihi itibariyle Moldova havaalanı ve gümrük kapılarından vize verilmesi uygulamasını kaldırıyor.
Son dönemlerde Türkiye'de 3 aylık turist vizesi ile Moldova'ya giriş yapan inşaat işçilerinin, ülkede uzun süre kaçak çalıştıkları öğrenildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.