'Ben uyumaya gidiyorum'

'Ben uyumaya gidiyorum'
Chavez referandum sonuçlarının belli olmasından sonra ilk açıklamasını yaptı: 'Benim yasalarıma karşı oy attığınız için hepinize teşekkür ederim'.

"BUNLAR BOLIVAR'IN YASALARI"
Oldukça üzgün olduğu gözlenen Chavez, "Banım yazdığım yasalarla devam edin. Bu yasalar Simon Bolivar'ın ve bizim yasalarımızdır" dedi. Bu yasaların daha ölmediğini söyleyen Chavez, "Hayır oyu atanlar da bizdendir" şeklinde konuştu.

Konuşmasında Fidel Castro'ya desteğinden dolayı teşekkür eden Chavez, "Merhaba Fidel, nasılsın?" diyerek Kolombiyalı gazetecileri de selamladı.

"ŞİMDİLİK OLMADI"
Sonuçların geç açıklanmasını protesto eden halk ise, Chavez'in "sonuçları kabul ettim" açıklamasına kadar protestolarını sürdürdü. Referandumda "hayır" oyu kullananları tebrik eden Chavez, halkını sakin olmaya çağırdı.

"İstediğiniz şekilde bu zaferi kutlayabilirsiniz" diyen Chavez, konuşmasını "Ben uyumaya gidiyorum. Sabaha daha 2-3 saat var. Şimdilik olmadı" diyerek noktaladı.

OY FARKI ÇOK AZ
Toplam 9 milyon 243 bin kişinin oy kullandığı referandumda 4 milyon 504 bin 354 kişi yüzde 50.70 oranla değişikliklere "hayır" oyu verdi. 4 milyon 379 bin 392 kişi ise yüzde 49,29'luk bir oranla "evet" oyu verdi. Referanduma girmeyenlerin oranı yüzde 44,11 olurken 118 bin 693 oy geçersiz sayıldı. Ülkedeki seçmen sayısı 16 milyon olarak açıklanmıştı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.