AB, Bosna Hersek'le görüşmek istiyor

AB, Bosna Hersek'le görüşmek istiyor
Bosna Hersek Cumhurbaşkanı Komsiç, AB'nin sürekli görüşmeye davet etmesinden rahatsız

Bosna Hersek Cumhurbaşı Zeljko Komsiç, Avrupa Birliği'nin (AB) Saraybosna'yı sürekli görüşmeye devam etmesini "akşam okulunda değiliz" diyerek rahatsızlığını gösterdi.

Renkli kişiliği ile tanınan Komsiç, Dayton Anlaşması sonrası Bosna-Hersek'te uygulanması gereken kanunlar ve AB'ye üyelik için uygulanması gereken reformlar konusunda Brüksel'in devamlı görüşmeye çağırmasına esprili cevap verdi. Bosna-Hersek yönetimi olarak yapılması gereken reformları ve uygulanması gereken kanunları bildiklerini söyleyen Komsiç, Brüksel'in zaman tanımasını istedi.

Bosna'nın yönetim yapısından dolayı reformların yavaş ilerlediğini belirten Komsiç, "AB sürekli konuşuyor, kendine düşen adımı atmıyor ve kendisini öğrencisini sorgulayan öğretmen gibi düşünüyor. Akşam okulunda değiliz." diyerek uyardı.

Cumhurbaşkanlığının Hırvat üyesi olan Komsiç demokratik ve renkli kişiliği ile halk tarafından seviliyor. İnternette blog açıp halka çok yakın bir duruş sergileyen Komsiç, 1992-1995 Bosna Savaşında, Bosna-Hersek ordusunda görev almıştı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.