Fayyad, Kral Abdullah'la görüştü
Yayınlanma:
Filistin Başbakanı Dr. Selam Halid Fayyad, bugün Suudi Arabistan'a bir ziyaret gerçekleştirerek Suudi Arabistan Kralı Abdullah bin Abdülaziz ile bir araya geldi. Görüşme Kral Abdullah'ın Cenedriye'de ki evinde gerçekleşti.
Görüşmenin başında Başbakan Fayyad Filistin Başkanı Mahmut Abbas'ın saygı ve takdir dileklerini Kral Abdullah'a iletti. Fayyad, Kral Abdullah'ın Filistin sorunu, İsrail saldırıları sonucunda Filistin halkının çektiği sıkıntılara karşı gösterdiği duyarlılıktan ötürü teşekkür etti.
Görüşmede, Filistin'de ki son gelişmeler ele alındı. Ayrıca adil ve kapsamlı bir çözüm sonucunda başkenti Kudüs olan bağımsız Filistin devletinin kurulması konusu değerlendirildi.
Görüşmeye Riyad Bölge Emiri Prens Selman bin Abdülaziz, İstihbarat Başkanı Prens Mukrin bin Abdülaziz, çalışma Bakanı Dr. Cibarah bin Eyd El Sraysary ve Filistin Riyad Büyükelçisi Cemal Abdüllatif El Şubaki katıldı.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.