habervaktim, Gazze'ye bağlandı
İSRAİL, HASTANELERİ HEDEF ALIYOR
İsrail’in Filistin’in Gazze Şeridi’nde başlattığı saldırılarda hayatını kaybedenlerin sayısı 40’a yaklaşırken, Gazze’deki hastanelerin de hedef alındığı bildiriliyor.
SOURANİ: YARALI AMBULANSLARINA SALDIRILAR VAR
Habervaktim’in telefonla ulaştığı Filistin Mülteci Hakları Komisyonu’ndan İbrahim Sourani, İsrail saldırılarının Cebaliye ve Beyt Hanun kentlerinde yoğunlaştığını belirterek, Gazze Şeridi’nin Gazze kentine gelen yaralı ambulansların da İsraillilerin hedefi olduğunu kaydetti.
ŞİFA HASTANESİ YARALILARLA DOLU
Gazze kentindeki Şifa hastanesinin yaralılarla dolu olduğunu ifade eden Sourani, şimdiye kadar 35’e yakın (Sourani bu rakamları verdikten sonraki bir saat içerisinde saldırılarda hayatını kaybedenlerin oranı daha da arttı) Filistinli’nin İsrail saldırılarında hayatını kaybettiğini ve onlarca yaralı olduğunu bildirdi. Sourani, saldırılara karşılık veren Filistinli direnişçilerin iki İsrail askerini öldürdüğünü de söyledi.
İSRAİL ASKERLERİ RASTGELE ATEŞ AçIYOR
İsrail askerlerinin girdiği kentlerde rast gele ateş açtığına dikkat çeken Sourani, şimdiye kadar hayatını kaybedenlerin çoğunun başlarından ve göğüslerinden vurulduğunu ifade etti. Sourani, Gazze’deki İsrail şiddetinin giderek arttığına da vurgu yaparak, Türkiye ve diğer Müslüman ülkelerden İsrail’e tepki göstermesini istedi.
(Mehmet Nedim Aslan – habervaktim)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.