Prens Harry geri döndü

Prens Harry geri döndü
Afganistan cephesinde görev yaptığı ortaya çıkınca Taliban tehdidine maruz kalmasından korkulan İngiliz tahtının üçüncü varisi Prens Harry İngiltere'ye döndü.

On haftadır cephede bulunan ve yabancı bir internet sitesinin haberini yayımlamasıyla, hayati tehlike altında olduğu gerekçesiyle İngiliz genelkurmayı tarafından geri çekilmesine karar verilen prensi taşıyan uçak, Kraliyet Hava Kuvvetlerine ait Oxfondshire'daki üsse bugün öğleye doğru indi. Prensi burada babası Prens Charles ve ağabeyi Prens William karşıladı.

Prens Harry, Afganistan'da geçirdiği 10 haftadan çok memnun kaldığını, özellikle medyanın ilgisinden uzak olmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirtti.

Yeniden cepheye gitmekten de büyük mutluluk duyacağını belirten Prens Harry, "Bu benim büyük mutlulukla yapmayı isteyeceğim bir şey. Bütün gün Windsor kalesinde oturmaktan da, İngiltere'de uzun süre kalmaktan da hoşlanmıyorum. Medyanın ilgisinden uzak olmak da güzel" dedi.

Harry'nin ağabeyi Prens William'ın da gelecek aylarda bir savaş gemisinde görev alacağı yolundaki söylentileri yanıtlayan Savunma Bakanlığı sözcüsü, bu konuda yorum yapmaktan kaçındı.

Prens William'ın donanma içinde olduğunu bütünüyle hissetmesi için her türlü programı hazırladıklarını belirten sözcü, bu programın bir savaş gemisinde görev yapmayı da kapsayabileceğini, ancak bu konuda somut bir planlama bulunmadığını söylemekle yetindi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.