Siyonist vahşette 67 şehit

Siyonist vahşette 67 şehit
İsrail ordusunun Gazze Şeridi'nin kuzeyinde giriştiği operasyonda şehit sayısı 67'ye ulaştı.

İsrail Başbakanı Ehud Olmert, haftalık Bakanlar Kurulu toplantısının başlangıcında yaptığı konuşmada, "İsrail, vatandaşlarının hayatını alt üst eden roket saldırılarına karşı onları korumak için hareket ederken, hiç kimsenin etik değerler dersi verme hakkı yoktur" dedi. Olmert, "İsrail ne bir terör devleti ne bir terör örgütüdür. Kışkırtmalara gelmeyeceğiz. Tüm mahallelerini ortadan kaldıracak eylemlere girişmeyeceğiz ve uzun dönemde İsrail'e zarar verecek eylemlerden kaçınacağız" diye konuştu.

Operasyonda bir günde 61 kişinin öldürülmesiyle, 2000 yılı intifadasından bu yana en kanlı gün yaşandı.
İsrail ordusu uçakları, gece Gazze'ye füze saldırıları düzenlerken, saat 03.00 sıralarında uçaklardan atılan 3 füze, Gazze kentinin batısındaki, El Rimal bölgesindeki başbakanlık binasını vurdu. Saldırıda 5 kişi yaralandı.
Hamas, İsrail'in bu saldırıyla "tüm kırmızı sınırları aştığı" açıklamasını yaptı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.