Abbas İsrail'le görüşmeleri askıya aldı

Abbas İsrail'le görüşmeleri askıya aldı
Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırısı nedeniyle, bu ülkeyle sürdürülen barış görüşmelerini askıya aldı.

Abbas'ın sözcüsü Nebil Ebu Rudeyna, Filistin Devlet Başkanının "İsrail'in saldırısı karşısında anlamsız hale geldiği için, barış görüşmeleri ve her düzeydeki her türlü ilişkiyi askıya aldığını" açıkladı.

İsrail'in barış görüşmelerindeki heyet başkanı Dışişleri Bakanı Tzipi Livni'nin sözcüsü Arye Mekel ise Filistinlilerin barış görüşmelerini askıya alma kararının bir "hata" olduğunu ileri sürdü ve görüşmelerin "çok yakın gelecekte" yeniden başlamasını umduğunu söyledi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.