Alman polisinin vahşeti

Alman polisinin vahşeti
Almanya'nın Hagen şehrinde, Alman polisinin döverek hastanelik ettiği iddia edilen Türk genci Adem Özdamar'ın beyin ölümünün gerçekleştiği bildirildi.

özdamar'ın beyin ölümünün gerçekleşmesi üzerine doktorları, özdamar ailesinden Adem'in yaşam ünitesinden çıkartılması için izin vermelerini talep etti. Ancak özdamar ailesi doktorlarının bu talebini geri çevirdi.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan ağabey Salih özdamar, "Doktorlar kardeşimin beyin ölümünün gerçekleştiğini ve bu nedenle yaşam ünitesinin fişinin çekilmesini talep ettiler. Biz doktorların bu teklifini reddettik. Salı günü doktorlarla tekrar görüşeceğiz. Hayat ünitesinin fişinin çekilip çekilmemesini kararlaştırmak için Salı günü bir komisyon kurulacağı belirtildi. Bize söylenen, biz izin versek de vermesek de, son çare olarak, kardeşimin yaşam ünitesinin fişinin çekileceği" dedi.

Ağabey özdamar, "Biz bu konuda hukuki mücadelemizi sürdüreceğiz. Gerek olaya sebep olan polisler, gerekse hastane hakkında hukuki işlem başlatacağız. Biz Adem'in yaşam ünitesinin fişinin çekilmesini istemiyoruz" şeklinde konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.