Alman polisinin vahşeti
özdamar'ın beyin ölümünün gerçekleşmesi üzerine doktorları, özdamar ailesinden Adem'in yaşam ünitesinden çıkartılması için izin vermelerini talep etti. Ancak özdamar ailesi doktorlarının bu talebini geri çevirdi.
Konuyla ilgili açıklamada bulunan ağabey Salih özdamar, "Doktorlar kardeşimin beyin ölümünün gerçekleştiğini ve bu nedenle yaşam ünitesinin fişinin çekilmesini talep ettiler. Biz doktorların bu teklifini reddettik. Salı günü doktorlarla tekrar görüşeceğiz. Hayat ünitesinin fişinin çekilip çekilmemesini kararlaştırmak için Salı günü bir komisyon kurulacağı belirtildi. Bize söylenen, biz izin versek de vermesek de, son çare olarak, kardeşimin yaşam ünitesinin fişinin çekileceği" dedi.
Ağabey özdamar, "Biz bu konuda hukuki mücadelemizi sürdüreceğiz. Gerek olaya sebep olan polisler, gerekse hastane hakkında hukuki işlem başlatacağız. Biz Adem'in yaşam ünitesinin fişinin çekilmesini istemiyoruz" şeklinde konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.