Amerikan vahşeti yine belgelendi

Amerikan vahşeti yine belgelendi
2006 yılından bu yana Amerika'nın dünyayla irtibatını kestiği Irak'ın Samarra kentinde bir toplu mezar daha ortaya çıktı. Toplu mezarın ortaya çıkışının ardından Amerikalı yetkililerin suçu örtbas etme çabası ise dikkat çekti.

Irak'ta 14 ceset bulundu.

Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, elleri arkalarından bağlı ve enselerinden kurşunlanmış kişilere ait cesetlerin Bağdat'ın kuzeyindeki Samarra kenti yakınlarında bir toplu mezarda bulunduğu belirtildi.

Açıklamada, toplu mezarın ne zaman ortaya çıkarıldığına ve cesetlerin durumuna ilişkinse bilgi verilmedi.

Amerikalı bir komutan, kurbanların El Kaide ile mücadele için Amerikan ordusu tarafından görevlendirilen Irak güvenlik güçleri ve bazı Sünni grup üyeleri olduğunu belirtti.

Amerikan ordusu bu kişileri El Kaide militanlarının öldürdüğünü düşünüyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.