Amerika Somali'ye saldırdı

Amerika Somali'ye saldırdı
Amerikan uçakları, Somali'de İslam Mahkemeleri elindeki bir köyü bombaladı, 4 sivil öldü.

Yerel bir yetkili, Amerikan uçaklarının Kenya sınırı yakınındaki Doble'ye sabaha karşı 3 bomba attığını, bir evin yerle bir olduğunu ve 4 sivilin öldüğünü belirtti.

1991'den bu yana iç savaşın pençesindeki Somali'de hükümete destek olan ABD güdümlü Etiyopya birlikleri, geçen yıl ocak ayında başkent Mogadişu başta olmak üzere ülkenin kimi bölgelerinin kontrolünü elinnde bulunduran İslam Mahkemeleri Birliği'ni safdışı etmişti.

(AA - habervaktim)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.