Afganistan'da ABD üssüne saldırı
Yayınlanma:
Afganistan'ın doğusundaki Host vilayetinde bir Amerikan üssüne düzenlenen saldırıda 5 kişi yaralandı.
Afgan askeri yetkilileri, intihar eylemcisinin, patlayıcı yüklü aracı Yakubi bölgesindeki Amerikan üssünün girişindeki kontrol kulübesine çarptırarak infilak ettirdiğini kaydetti. Kulübede Amerikan askerlerinin bulunduğunu belirten Afgan yetkililer, bu askerler arasında yaralanan ya da ölen olup olmadığının bilinmediğini söyledi. Yetkililer, patlamada 2 Afgan polisinin yaralandığını ifade etti.
Koalisyon ordu sözcülüğünden yapılan açıklamada da saldırıda NATO'nun Uluslararası Güvenlik Destek Gücü'nde görev yapan 3 askerin yaralandığı belirtildi.
Milliyetleri açıklanmayan bu askerlerin hastaneye kaldırıldığı bildirildi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.