Gül'den Medvedev'e kutlama
Cumhurbaşkanı Gül, mesajında şu görüşlere yer verdi: "2 Mart 2008 tarihinde ülkenizde yapılan Başkanlık seçimlerini Rus halkının büyük bir desteğiyle kazanmış olmanızdan dolayı sizi içtenlikle kutlarım.
Bugün ülkelerimiz arasındaki dostluk ve dayanışma ortamının gelişerek devam ettiğini görmekten, karşılıklı saygıya dayalı ilişkilerimizin ve işbirliğimizin ulaştığı seviyeden büyük memnuniyet duyuyorum. Bu vesileyle, Rusya Federasyonu ile ilişkilerimize verdiğimiz önemi ve işbirliğimizin her alanda daha da ileriye götürülmesi yönündeki kararlılığımızı yinelemek isterim.
Türkiye ve Rusya arasında oluşan güçlü dayanışma ve işbirliği, ait olduğumuz Avrasya coğrafyasında ve genel olarak uluslararası alanda barış ve istikrara katkıda bulunmaktadır.
ülkelerimiz arasındaki ilişkilerin çok boyutlu güçlendirilmiş ortaklık hedefimiz doğrultusunda gelişmeye devam edeceğine dair inancımı belirtir, Zat-ı Alilerine yeni görevlerinde başarı ve esenlik, dost Rus halkına refah ve mutluluk dileklerimi iletirim."
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.