Ban, Ermenistan'dan endişeli
Yayınlanma:
BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun'un, Ermenistan'da son yaşanan gelişmelerden kaygılı olduğu belirtildi.
BM Sözcülüğünden yapılan açıklamada, Genel Sekreter Ban'ın, geçen hafta sonunda Ermenistan'da polis güçleriyle göstericiler arasında çıkan ve 8 kişinin öldüğü olayların ''en iyi şekilde soruşturulmasını umut ettiği'' ve krizin aşılması için sağduyu çağrısında bulunduğu belirtildi.
Ban, Ermeni yetkilileri ülkede durumun normale dönmesi ve olağanüstü halin biran önce kaldırılması yolunda gerekli adımları atmaya çağırdığı da belirtildi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.