Ban, Ermenistan'dan endişeli

Ban, Ermenistan'dan endişeli
BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun'un, Ermenistan'da son yaşanan gelişmelerden kaygılı olduğu belirtildi.

BM Sözcülüğünden yapılan açıklamada, Genel Sekreter Ban'ın, geçen hafta sonunda Ermenistan'da polis güçleriyle göstericiler arasında çıkan ve 8 kişinin öldüğü olayların ''en iyi şekilde soruşturulmasını umut ettiği'' ve krizin aşılması için sağduyu çağrısında bulunduğu belirtildi.

Ban, Ermeni yetkilileri ülkede durumun normale dönmesi ve olağanüstü halin biran önce kaldırılması yolunda gerekli adımları atmaya çağırdığı da belirtildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.