Afganistan'da ABD üssüne saldırı

Afganistan'da ABD üssüne saldırı
Afganistan'ın doğusundaki Host vilayetinde dün bir Amerikan üssüne düzenlenen saldırıda, ikisi NATO askeri olmak üzere 4 kişinin öldüğü bildirildi.

NATO'dan yapılan açıklamada, Taliban tarafından üstlenilen intihar saldırısında, NATO'nun Uluslararası Güvenlik Destek Gücü'nde görev yapan 2 askerin öldüğü, ölen diğer iki kişinin ise Afgan siviller olduğu belirtildi. ölen askerlerin kimlikleri ve milliyetleri açıklanmadı.

Daha önceki açıklamada, intihar saldırısında 3'ü NATO askeri 5 kişinin yaralandığı belirtilmişti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.