Almanya'da darp edilen Türk öldü

Almanya'da darp edilen Türk öldü
Almanya'nın Hagen kentinde polisin dövmesi sonucu komaya girdiği iddia edilen Türk genci Adem Özdamar'ın öldüğü bildirildi.

Dortmund kenti yakınlarındaki Hagen'de 20 Şubat sabahı, izlendiği korkusuyla polis çağıran ve daha sonra karakola götürülen, burada da fenalaşarak komaya giren özdamar, yoğun bakım ünitesinde yaşamını yitirdi.
özdamar'ın ağabeyi Salih özdamar, kardeşinin bu akşam saatlerinde kalbinin durduğunu ve vefat ettiğini söyledi.

özdamar, annesine ''Korkuyorum, beni öldürecekler, eniştemin yanına gitmek istiyorum'' diyerek evine polis çağırmış, evden alınarak karakola götürülen genç, burada yaşanan olaylar sonucunda komaya girerek hastaneye kaldırılmış, beyin ameliyatına alındıktan sonra da bitkisel yaşama girmişti.

Polis, bu konuda yaptığı açıklamada, Adem'in uyuşturucu aldığının belirlendiğini ve karakolda bir anda çevreye saldırdığı için zorla bir sedyeye bağlandığını, bu arada fenalaşarak hastaneye kaldırıldığını açıklamıştı.



(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.