Almanya'da darp edilen Türk öldü
Dortmund kenti yakınlarındaki Hagen'de 20 Şubat sabahı, izlendiği korkusuyla polis çağıran ve daha sonra karakola götürülen, burada da fenalaşarak komaya giren özdamar, yoğun bakım ünitesinde yaşamını yitirdi.
özdamar'ın ağabeyi Salih özdamar, kardeşinin bu akşam saatlerinde kalbinin durduğunu ve vefat ettiğini söyledi.
özdamar, annesine ''Korkuyorum, beni öldürecekler, eniştemin yanına gitmek istiyorum'' diyerek evine polis çağırmış, evden alınarak karakola götürülen genç, burada yaşanan olaylar sonucunda komaya girerek hastaneye kaldırılmış, beyin ameliyatına alındıktan sonra da bitkisel yaşama girmişti.
Polis, bu konuda yaptığı açıklamada, Adem'in uyuşturucu aldığının belirlendiğini ve karakolda bir anda çevreye saldırdığı için zorla bir sedyeye bağlandığını, bu arada fenalaşarak hastaneye kaldırıldığını açıklamıştı.
(AA)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.