İngiltere nükleere bağlayacak
Yayınlanma:
İngiltere, nükleer enerjiye bağımlılığını artıracak.
Sanayi Bakanı John Hutton, Financial Times gazetesine verdiği demeçte, 20 sene içinde nükleer enerjiye bağımlılıklarını "kayda değer oranda" artırmayı tasarladıklarını söyledi. Bakan, "nükleer santrallerden gelen enerjinin payını artırmak istiyoruz" dedi.
Hükümet, yeni nesil santraller kurulmasını önceki ay kararlaştırmıştı. Santraller, kamunun desteği olmadan özel şirketlerce kurulacak.
İngiltere, hali hazırda enerji ihtiyacının yüzde 19 kadarını nükleer santrallerden karşılıyor.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.