İngiltere nükleere bağlayacak

İngiltere nükleere bağlayacak
İngiltere, nükleer enerjiye bağımlılığını artıracak.

Sanayi Bakanı John Hutton, Financial Times gazetesine verdiği demeçte, 20 sene içinde nükleer enerjiye bağımlılıklarını "kayda değer oranda" artırmayı tasarladıklarını söyledi. Bakan, "nükleer santrallerden gelen enerjinin payını artırmak istiyoruz" dedi.

Hükümet, yeni nesil santraller kurulmasını önceki ay kararlaştırmıştı. Santraller, kamunun desteği olmadan özel şirketlerce kurulacak.

İngiltere, hali hazırda enerji ihtiyacının yüzde 19 kadarını nükleer santrallerden karşılıyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.