ABD, Hizbullah'tan fena korktu

ABD, Hizbullah'tan fena korktu
ABD'nin Beyrut Büyükelçiliği, Lübnan'daki vatandaşlarına, Hizbullah'ın Amerikalılara saldırabilecekleri uyarısında bulundu.

Amerikan Elçiliğinin internet sitesinde yer alan açıklamada, "Radikal grupların Amerikan vatandaşlarına ve Lübnan'daki Amerikan çıkarlarına saldırmayı planlıyor olabileceklerine ilişkin genel bir endişe bulunduğu" ifade edildi.

ABD, Lübnan'ı karıştırmakla suçladığı Suriye'ye açık bir mesaj vermek üzere, Lübnan açıklarına üç savaş gemisi konuşlandırmıştı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.