Dört hastasını öldürdü
AŞIRI DOZDA İLAç VERDİ
İngiltere’de bir erkek hemşire dört yaşlı hastasını öldürdüğü gerekçesiyle minimum 30 hapis cezasına çarptırıldı. 2002 yılında çalıştığı Leeds hastanelerinde altı aylık süre içerisinde dört yaşlı hastasını ilaç vererek ya da iğneyle öldürdüğü iddia edilen 32 yaşındaki Colin Norris, beşinci hastasını da öldürmeye teşebbüs ettiği bildirildi.
CİNAYETLERİ NEDEN İŞLEDİĞİ BİLİNMİYOR
Hastane doktorlarından Dr. Emma Ward’ın 86 yaşındaki Ethel Hall’a aşırı dozda verilen şeker oranını ayarlayan insulin ilacını araştırmasıyla ortaya çıkan cinayetler serisinde, bir hastanın da son anda kurtulduğu ifade edildi.
12 jüri üyesinden 11’nin Norris aleyhine verdiği kararla ilgili olarak mahkeme heyeti, Norris’in öldürdüğü hastaların hiçbirinin ölümcül hasta olmadığını bildirerek, Norris’in savunmasız insanları soğukkanlı bir şekilde öldürdüğünü açıkladı.
Norris’in cinayetleri neden işlediği ise bilinmiyor.
(habervaktim – Dış Haberler)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.