Bush'tan İsrail'e jet mesaj

Bush'tan İsrail'e jet mesaj
Bush: ABD her zaman İsrail'in yanındadır.

ABD Başkanı George Bush, Kudüs'te din eğitimi veren bir okula düzenlenen silahlı saldırıdan sonra, ABD'nin İsrail'in yanında olduğunu açıkladı.

Bush, saldırının ardından yaptığı açıklamada, "bu barbar saldırıyı kınıyorum" ifadesini kullandı ve taziyelerini sunduğu İsrail Başbakanı Ehud Olmert'e "ABD'nin İsrail'in yanında olduğunun" teminatını verdi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.