İsrail-Filistin görüşmelerine devam

İsrail-Filistin görüşmelerine devam
İsrailli bir yetkili, 8 İsraillinin öldüğü saldırıya rağmen Filistinlilerle barış görüşmelerine gelecek hafta devam edileceğini söyledi.

Adının açıklanmasını istemeyen yetkili, görüşmelerin birkaç düzeyde sürdürüleceğini belirtti.

Bu açıklamadan önce Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, son zamanlarda şiddet olaylarında yaşanan tırmanışa rağmen, İsrail'den barış görüşmelerini terk etmemesini istemişti.

İsrail hükümet sözcüsü Mark Regev de bugün erken saatlerde yaptığı açıklamada, yıl sonunda nihai bir anlaşmaya varılmasını amaçlayan görüşmelerin devam edeceğini söyledi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.