Şam'da 'Lübnan' zirvesi
Yayınlanma:
İran, Oman, Katar ve Suriye Dışişleri Bakanları, Şam'da daha önce açıklanmayan bir görüşme yaptı.
Görgü tanıkları 4 dışişleri bakanının Şam uluslararası havaalanı yakınlarındaki bir restoranda görüştüklerini söyledi. Görüşmeden hemen sonra İran ve Katar Dışişleri Bakanları Şam'ı terketti.
Diplomatlar görüşmenin ay sonu Şam'da yapılacak Arap Birliği zirvesinde ele alınacak Lübnan sorunu ile ilgili olduğunu ve hafta başında İran ile Suudi Arabistan arasında Kahire'de yapılan görüşmenin devamı olduğunu belirtiyorlar.
Resmi Suriye medyası 4'lü görüşmeyle ilgili bilgi vermezken, sadece İran ve Suriye Dışişleri Bakanlarının "Lübnan'daki gelişmeleri" görüştüklerini belirtti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.